Четвер, 02.05.2024, 16:06
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Моя планета Земля

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Шкільні новини [7]
Новини освіти [6]
Новини науки [1]
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Земля та Місяць
Карта світу
Гості сайту
Архів записів
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вчителям

Педагоги не можуть успішно когось учити, якщо в цей же час ретельно не вчаться самі.

Алі Апшероні

День Учителя Откуда произошло слово "учитель"?

Пам'ятка для вчителя

              

Корисні поради щодо уроку.

1. Заходьте до класу набагато раніше дзвінка. Переконайтесь, що все готово до уроку. Намагайтесь почати урок організовано.

2. Не витрачайте часу на пошуки сторінки навчального предмету  вкласному журналі. Не виясняйтепричини відсутності учнів безпосередньона уроці (черговий повинен залишити  на столі список учнів, які відсутні на уроці) .

3. Починайте урок енергійно. Не задавайте питань: „Хто невиконав домашнього завдання?”  Урок будуйте  так, щоб з самого початку кожен учень був завантажений роботою. Намагайтеся невдаватися до повчального тону.

4. На кожному уроці мотивуйте  необхідність навчальної діяльності школярів, захоплюйте їх змістом матеріалу,контролюйте темп уроку, допомагайте слабшим школярам повіритив свої сили. Тримайте в полі зору весь клас. Особливо слідкуйте затими учнями, в яких нестійка увага. Зараз же попереджуйте намагання порушити робочий ритм уроку.

5.  З метою уникнення перевантаження учнів  при вивченнінового матеріалу виділяйте головні ідеї курсу, теми, звертайте особливу увагу на необхідність засвоєння учнями основних понять,передбачених програмою.

6.   Закінчуйте урок загальною оцінкою роботи класу в цілому і окремих учнів, щоб всі могли відчути задоволення  від результатів роботи на уроці.

7.  Закінчуйте урок по дзвінку. Нагадайте черговому учневі пройого обов’язки, стримайтесь від зайвих зауважень. Не забувайте,що краще бути щедрим на похвалу, ніж на осуд.

8. Запам’ятайте: налагодження дисципліни може бути єдиною часткою педагогічної праці, де участь лише вчителя не завжди йде на користь. Звертайтеся за допомогою до самих учнів; з порушником, якого не підтримує клас, легше впоратись.

9. Не допускайте виникнення конфлікту з цілим класом або значною частиною його. Якщо конфлікт виник, не відкладаючи, шукайте розумні шляхи його розв’язання.

8.    Пам’ятай слова М.О.Добролюбова: „Справедливий учитель - це такий учитель, вчинки якого оправдані в очах його учнів”.

 
 

Підготовка вчителя до уроку.

1.  За шкільною програмою визначте, які знання та уміння учні повинні отримати на уроці.
2. За підручником та іншими джерелами прочитати відповідний матеріал; визначити повноту розкриття в підручнику питань програми.
3. За тематичним плануванням визначити місце уроку в системі уроків за темою, його основний змістю
4. Поставити мету уроку, що охоплює основні дидактичні цілі:
навчальну: які знання  (уявлення, загальні й одиночні поняття, закономірності) і вміння будуть формуватися чи вдросконалюватися;
виховну: які завдання виховання школярів вирішуватимуться (формування світоглядних ідей, патріотичне, інтернаціональне виховання, формування екологічної культури, екологічного мислення, естетичних смаків тощо);
розвивальну: якими прийомами навчальної роботи оволодіватимуть школярі, яка творча діяльність передбачається, як будуть формуватися навички самостійної роботи.
5. Виходячи з мети уроку, визначити зміст і послідовність вивчення нового матеріалу:
  • виділити основні поняття та ідеї уроку, в тому числі навчальний матеріал виховного значення;
  • поставити питання для самостійної навчальної діяльності;
  • намітити послідовність вивчення питань теми, спрогнозувати час, необхідний для розкриття кожного з них.
6. Дібрати додатковий матеріал із методичної та іншої літератури, необхідний для поглибленого вичення основного матеріалу.
7. Підготувати необхідні засоби навчання.
8. Виходячи із змісту уроку, мети, засобів навчання, підготовки учнів, обрати методи навчання.
9. Визначити тип уроку.
10. Намітити учнів для індивідуальної роботи.
11. Скласти план - конспект уроку. 

 

Цікаві афоризми про географію

   …Дружба – як діамант, - зустрічається дуже рідко, коштує дорого, а підробок – дуже багато!

Готторпський глобус у музеї м.В.Ломоносова

«… Якщо хочете поширити свій вплив на інших, даруйте їм глобуси. Краще великі, зі столиками усередині. Ну, а якщо наших зарплат не вистачає, даруйте знання про Землю – інтелектуальні глобуси. Викладайте красиву та розумну географію. Так розум,  будемо сподіватися на це, візьме владу у країні трієчників.

С. В. Рогачов 

   … Глобус – це символ влади. Держава, яку символізувала куля і яка поряд зі скіпетром, була у руках імператорів та царів, котрі возсідали на троні. Так, що той, хто тримає глобус, символічну модель Землі, той тримає світ.

·        Пізнання країн світу – прикраса та їжа людського розуму.

Леонардо да Вінчі

·        Подорож як найбільша та серйозна наука допомагає знову знайти себе.

А.Камю

·        Карти змінюють першопрохідці та погані типографи.

Вєслав Брудзіньский

·        Усяка паралель впевнена, що могла б стати екватором, якщо б її не обмежували у правах.

Марк Твен

·        Ніщо так не допомагає повторювати географію, як виверження вулканів і землетруси.

Дон Амінадо

·        Історія є географією в часі, а географія  - історією у просторі.

Елізе Реклю

·        Географія – єдине мистецтво, у якому останні творіння завжди найкращі.

Вольтер

·        Знаєш, чим гарна пустеля? Десь у ній ховаються джерела..

А.де Сент-Екзюпері

·        Бог використовує війни, щоб давати вчити географію.

Амброз Бірс

·        Geographyistooimpotanttobelefttogeographers. – Географія занадто важлива, щоб залишати її географам. - C.D.Harvey, -  географ зі США, 2001

·        Початок є більше, ніж половина усього.

                                                                        Арістотель